Vytvoření firemní identity
Firemní identita
Termín firemní identita (z anglického corporate identity) byl dříve používán především ve spojitosti s velkými až nadnárodními společnostmi. Dnes je však situace jiná a menší a středně velké firmy volají po zpracování firemní identity nebo chcete-li firemní designu. A co se pod tímto slovním spojení skrývá? Jedná se o vytvoření ucelené firemní grafické podoby, která bude působit navenek profesionálně, uceleně a hlavně jednotně.
Obecně se vytváří na základě loga (logotypu) společnosti a zahrnuje grafickou podobu vizitky, hlavičkového papíru, obálky, nabídkových či referenčních katalogů, bloků, komplimentek, polepu malých a velkých osobních či nákladních automobilů, orientačních cedulek či powerpoint prezentací. Celý tento ucelený grafický design se pak převede do tzv. logomanuálu, který slouží nejen pro interní, ale také externí použití. Dává informace o používání loga, rozmístění údajů na jednotlivých tiskových materiálech atp.
Grafika
- Tvorba a design logotypu
- Vytvoření firemní identity
- Zpracování kreativního návrhu
- Sazba tiskovin DTP
- Webdesign
Internetové stránky
- Tvorba WWW stránek
- Optimalizace pro vyhledávače
- Webhosting a mailhosting
- Registrace domén
Programování
- Zpracování šablony (layoutu) XHTML/CSS
- Programování VB/C#
- Naplnění WWW stránek obsahem
- Aktualizace WWW stránek
Marketing
- Poradenství v oblasti obchodní činnosti
- Zpracování marketingového plánu