Články
Texty na webu aneb kvalitní obsah webových stránek
22.07.2010Úspěšný web je pouze takový, který je tvořen s jasně stanoveným cílem. Nemusíte vědět úplně přesně, jaký text na webu má být, ale měli byste mít představu, k čemu webové stránky budou sloužit. Cíle webových stránek můžou být různé, například:
- Univerzální cíl – více vydělat
- E-shop – prodej, registrace zákazníka, doporučení kamarádovi
- Internetový časopis – vysoký počet unikátních návštěv
- Firemní stránky – donucení ke kontaktu
Pokud si stanovíte cíl a nemáte jasnou představu o tom, co na takových stránkách přesně má být, využijte profesionálních služeb (tím myslíme našich :-)). Jsme tu od toho, abychom s Vámi probrali, co přesně od svých stránek očekáváte a navrhli Vám takové řešení, které Váš cíl stoprocentně splní.
Nejprve navrhneme strukturu celého webu, od toho se pak odvíjí většinou také grafické zpracování. Ať už se jedná o informacemi nabitý portál, nebo o jednoduchou - spíše efektivně působící firemní prezentaci, vždy Vám navrhneme několik řešení tak, abychom spolu nakonec vyladili optimální variantu.
Co so obsahu týče, nejdůležitější na všech webových prezentacích je jasná navigace a přehlednost. Můžete vyjíždět na prvních pozicích ve vyhledávačích, ale když návštěvník nenajde na stránce informace které hledal, je síla vašeho webu k ničemu a cíl webu zůstává nesplněný. Je to největší chyba, kterou zákazníci dělají. Zaplatí obrovské peníze za odkazy, registrace a kampaně, ale pak potenciální zákazník stejně nenakoupí nebo vás nekontaktuje.
Ideální je, když návštěvník na vašich stránkách začne listovat - z první stránky, na kterou přišel, se se zájmem proklikává na další - to znamená, že ho zajímají vaše služby a šance na to, že se stane vaším zákazníke, se zvyšuje. Toho docílíte právě dobře cílenou navigací a správně umístěnými interními odkazy.
Pokud nemáte textově hodnotný web, nesmíte se divit, že na něj návštěvník přijde a poté hned zase odejde. Pokud neumíte sami zajistit zajímavé texty, využijte služeb copywritera. Dobrý copywriter vám napíše texty v požadovaném rozsahu s ohledem na cílovou skupinu i klíčová slova.
Přehled
- Texty na webu aneb kvalitní obsah webových stránek
22.07.2010Často k nám chodí klienti, kteří by chtěli webové stránky, ale nevědí, co na nich přesně bude. A to je základní chyba.
- SEO - základní pravidla
22.07.2010Jaké jsou základní pravidla pro to, aby mé stránky někdo na internetu našel? Co je to vlastně to SEO a proč mít webové stránky optimalizované (přizpůsobené) pro vyhledávače?
- Co je to microsite?
19.07.2010Mikrosite, neboli mikrostránka, jsou malé webové stránky, které se specializují přímo na určitý produkt nebo službu. Microsite je moderní marketingový nástroj ideální např. k propagaci novinek, soutěží, zvýhodněných služeb, ale také k budování značky.
- Korporátní identita - tvář vaší firmy
16.07.2010Společnost, která má logo, barevnost i vizuální prvky na všech prezentačních materiálech jednotné, působí navenek i uvnitř uspořádeně a budí dojem serióznosti, pořádku a stability.